საგარანტიო პირობები

%E1%83%92%E1%83%90%E1%83%A0%E1%83%90%E1%

საგარანტიო პირობები

  • დამოკიდებულია პროდუქციის ბრენდის საერთაშორისო გარანტიის პირობებზე
  • წარმომადგენლის ტექნიკური და სერვისული მხარდაჭერის პოლიტიკაზე
  • პროდუქციის ექსპლუატაციის რეჟიმის ტიპზე და ხანგრძლივობაზე
  • საგარანტიო პირობები გაიცემა კალენდარული ან ნამუშევარი საათების განსაზღვრებით
  • დამოკიდებულია ექსპლუატაციის გარემო პირობებზე
  • ქარხნული წუნდების შემთხვევაში, იცვლება ახალზე ან/და დგება შეთანხმება დამკვეთთან პროდუქციის ტექნიკურ შეკეთებაზე
  • ტექნიკური ხარვეზების აღმოჩენის შემთხვევაში, აუცილებელია მიმწოდებელთან ოფიციალური მიმართვა და პრობლემის აღწერა
  • ტექნიკური მხარდაჭერის შემდეგ, მიმწოდებელი ვალდებულია აღმოფხვრას წუნდება გონივრულ ვადაში 1 დან 30 კალენდარული დღის განმავლობაში, ზუსტი ვადა დამოკიდებულია პროდუქციის ტიპზე და პრობლემის სპეციფიკაზე.
  • საგარანტიო პირობები ავტომატურად იხსნება მიწოდებულ მოდელზე, რომლის ექსპლუატაცის განხორციელდა არაჯეროვნად, ექსპლუატაციის პირობების დარღვევით და მექანიკური ზიანით მიყენებით.
  • საგარანტიო პირობები იხსნება პროდუქციის დროს უხარისხო სახარჯი მასალების გამოყენების შედეგად მიღებული ზიანის დროს.
  • საგარანტიო პირობები ვრცელდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი სრულფასოვნად იცავს ექსპლუატაციის ინსტრუქციას და ასრულებს მას ჯეროვნად.
  • შესაძლებლია ექსტრა საგარანტიო პირობების შეძენა დამატებით, რომლის ფასი დამოკიდებულია კონკრეტულ პროდუქციაზე, ზემოდ მოცემულ პირობებზე და პერიოდზე.
  • პროდუქციის სპეციფიკიდან გამომდინარე, მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოთ გეგმიური ტექნიკური მონიტორინგი, ონლაინ მონიტორინგი, გეგმიური ტექნიკური მომსახურეობა, მისი ღირებულება დამოკიდებულია ასევე პროდუქციის სპეციფიკაზე.
  • ონლაინ მონიტორინგი ხორციელდება მხოლოდ ელექტრო და ძრავიან პროდუქციაზე, რისი ტექნიკური აღჭურვილობა უნდა იქნეს შეძენილი ან/და ნაქირავები მიმწოდებელთან.
  • კომპანის გლობალ ენერჯი ავრცელებს და აზიარებს მწარმოებლების საგარანტიო პირობებს, მხოლოდ ლიცენზირებულ პროდუქციაზე, რომლიც ოფიციალური და ექსპლუზიური წარმომადგენლის სტატუსი გააჩნია.